0

Yazza.....

Berjaya juga aku namakan blog ni. Bubuh tu tak boleh, letak tu tak lekat.... Semua google dok kata "cannot".  Ini adalah blog kedua ku.  Akhirnya "storijerlah" juga yang jadi.  Tak per lah, redakan jer.  Design pun tak berapa nak comel lagi. Ikut design default jer dulu.  Dari dulu lagi aku selalu mencari tempat untuk berkongsi cerita, meluahkan perasaan... well, platformnya baru sekarang aku jumpa - iaitu melalui blog. 

Blog ni aku cipta khas untuk aku "story" kan kisah hidup aku.  Bukan nak bangga, hanya untuk berkongsi pengalaman.  Lagipun takde apa yang nak dibanggakan dengan kehidupan aku  ni dari dulu hingga sekarang.  Blog ni aku khususkan untuk cerita saja dan gambar yang berkaitan dengan hidupku (jika ada).  Mungkin pengalaman ku, sama dengan pengalaman orang yang membacanya.  Kalau tak sama pun, sipi-sipi tu ada le jugak, kan kan kan. 

Baiklah, aku ni keja gomen. Gaji besar... gaji kasar jer. Gaji bersih... huh...ciput.  Semuanya akibat kelemahan dan kelalaian aku sendiri.  Ye lah, takkan nak salahkan orang lain pulak.  Isteri baru sorang... anak baruuuu sorang "Girl".  Tujuh kali mencuba dan terus mencuba, akhirnya yang ketujuh tu le intan payung aku.  Mungkin dah ditakdirkan begitu, kot. Nanti le kita story tentang family aku.  Aku pun dah ngantuk ni. Esok-esok kita sambung, k.

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top